ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Маркетинг та торгівля » Комунікаційна політика в діяльності державного службовця

Порівняльна характеристика традиційного та електронного документообігу
Від виникнення перших людських цивілізацій і аж до так званої “постін-
дустріальної революції”, пов’язаної буквально з вибуховим розвитком інфор-
маційних технологій (хоча поступова активізація відбувалась ще від індустріа-
льної революції XIX ст.), тобто від закінчення етапу племінних громад (котрі
були достатньо малочисельні та міцно з’єднані внутрішньогруповими
зв’язками, аби інновації швидко впроваджувались та ставали специфічним на-
бутком всієї даної культурної спільноти, що й забезпечувало виживання та про-
грес) і аж до другої половини ХХ століття найбільш відповідною до історичних
умов була схема відтворення суспільства, найповніше змальована ще Аристо-
телем та Платоном. Сьогодні в інформаційно - комунікаційних мережах, напри-
клад в Інтернет, циркулюють обсяги інформації, які значно перевищують усі
наявні ресурси традиційних ЗМІ і які в майбутньому будуть основними в обла-
сті масового інформаційного обміну.
Зараз людство наблизилося до створення глобальної інформаційної циві-
лізації, у якій інформація набуває значення найважливішого ресурсу. У цих
умовах державний імідж як інформаційне явище суттєво підвищує свій статус
та стає вирішальним чинником впливу на економічний, соціальний та політич-
ний успіх тієї чи іншої країни. Таким чином, правильно побудована стратегія
інформаційної політики держави може значно допомогти будь-якій країні дося-
гти відповідного результату з найменшими втратами та у найкоротший термін.
“Інформаційне суспільство” виражає ідею нової фази в історичному
розвиткові передових країн. Тобто, не прихід “постіндустріального”
суспільства, а створення нового соціального зразка, що є результатом “другої
індустріальної революції”, яка в основному грунтується на мікроелектронній
технології. Зростаюча кількість людей з необхідністю втягується в безпреце-
дентне розмаїття інформаційно орієнтованих типів робіт. Наукові й технічні
працівники збирають і продукують інформацію, менеджери й фахівці опрацьо-
вують її, викладачі й працівники комунікаційної сфери поширюють її. Цей про-
цес “інформатизації” не залишає недоторканою жодну сферу соціальної
активності: од повсякденного життя до міжнародних відносин та від сфер дозвілля до виробничих відносин. Розглядаючи документ як матеріалізовану
інформацію, зрозуміло, що роль документів в інформаційному суспільстві зрос-
тає. З розвитком інформаційних технологій змінюється форма носія інформації,
однак основоположна функція документа – передача та збереження інформації
– залишається такою ж актуальною.
Застосування комп'ютерної техніки вносить значні зміни до організації
як чисто економічних дисциплін (наприклад, бухгалтерського обліку), так і до
управлінських, причому з допоміжного засобу обчислювальна техніка перетво-
рюється на визначний фактор організації обліку. Ці зміни зумовлені тим, що
змінюються способи обробки даних, при яких забезпечується різна швидкість
надання звітної інформації. В різних системах обліку (від паперової. до комп'ю-
терної) вона досягається, як правило, раціональною організацією облікових да-
них, одноразовим їх отриманням та передачею за всіма напрямами.
Сучасний період розвитку людства характеризується так званим “інфор-
маційним вибухом” – принаймні, жоден інший період не може навіть порівню-
ватися з ним за обсягом інформації, що вимагає збирання, обробки, зберігання,
видачі. Наявність величезних масивів найрізноманітнішої інформації створює
парадоксальну ситуацію – у більшості випадків значно простіше і дешевше за-
ново провести дослідження, зробити винахід чи навіть відкриття, аніж одержа-
ти відомості про нього. Тож в умовах “інформаційного вибуху” суспільство в
цілому і людина зокрема можуть відчувати так званий “інформаційний голод”.
Адже сам по собі процес нагромадження інформації не є достатнім, важливо
надати цю інформацію користувачеві у потрібному обсязі і у потрібний момент
часу.
Виникають певні труднощі у роботі із документами, такі як постійне збі-
льшення швидкості та зростання потужності документо-інформаційного пото-
ку, старіння інформації, ускладнення пошукового образу документа тощо. З ме-
тою подолання цих та низки похідних від них проблем, слід удосконалювати
процеси зберігання, перетворення та пошуку інформації. Однак
комп’ютеризація діловодства має і свої негативні сторони.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Порівняльна характеристика традиційного та електронного документообігу» з дисципліни «Комунікаційна політика в діяльності державного службовця»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит резервного капіталу
Свидетельства отвеса и маятника
Модемні протоколи
ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ ОКРЕМИХ ВИДІВ КОМЕРЦІЙ...
ВАЛЮТНИЙ КУРС


Категорія: Комунікаційна політика в діяльності державного службовця | Додав: koljan (02.10.2011)
Переглядів: 1362 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП