ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Правові та юридичні науки » Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право

ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Положення цього Закону є основою для розробки та при
йняття інших законодавчих актів про місцеве самоврядування в
Україні, а також законів про міста Київ і Севастополь.
2. Сільські, селищні, міські, районні в містах, районні, обласні
ради після набрання чинності цим Законом здійснюють повнова
ження, передбачені Конституцією України і цим Законом.
Районні у містах ради після набрання чинності цим Законом здійснюють свої повноваження відповідно до закону. Обрання нового складу цих рад проводиться в порядку, що передбачається цим та іншими законами.
Рішення про проведення референдумів територіальних громад міст з районним поділом щодо утворення (неутворення) районних у містах рад відповідно до статті 5 цього Закону приймаються на вимогу не менш як однієї десятої членів цих громад або половини від загального складу депутатів відповідних міських рад. Рішення міських рад з цього питання приймаються з урахуванням думки районних у містах рад та членів територіальних громад цих міст. Рішення територіальних громад міст з районним поділом або міських рад із^азначеного питання повинні бути прийняті не пізніш як за шість місяців до дня проведення чергових виборів.
3. З набранням чинності цим Законом голови сільських, се
лищних, міських рад набувають статусу сільських, селищних,
міських голів.
4. До прийняття закону про вибори сільських, селищних, мі
ських голів вибори сільських, селищних, міських голів проводя
ться в порядку, передбаченому Законом України «Про вибори
депутатів і голів сільських, селищних, районних, міських, район
них у містах, обласних Рад». . , . ,
5. На посадових осіб місцевого самоврядування поширюється
дія Закону України «Про державну службу». Вони прирівнюються
1;72

до відповідних категорій посад державних службовців, якщо інше не передбачено законодавством України. Умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються Кабінетом Міністрів України.
6. До прийняття закону про адміністративно-територіальний
устрій України у територіальних громадах, що складаються з жите
лів кількох населених пунктів, вибори депутатів сільських, селищ
них, міських рад, а також сільських, селищних, міських голів про
водяться за нині діючим адміністративно-територіальним устроєм.
7. До прийняття закону про адміністративно-територіальний
устрій України територіальні громади села, селища, міста, що
добровільно об'єдналися в одну територіальну громаду, шляхом
місцевого референдуму можуть прийняти рішення про вихід з цієї
громади лише за умови наявності фінансово-матеріальної бази,
достатньої для забезпечення здійснення кожною з цих громад
функцій і повноважень місцевого самоврядування відповідно до
цього Закону.
8. Облік даних про кількість і склад територіальних громад та
органів місцевого самоврядування, подання їм методичної допо
моги здійснюються Верховною Радою України.
9. До прийняття законів, які визначатимуть порядок форму
вання місцевих бюджетів відповідно до Конституції України і
цього Закону, місцеві бюджети формуються в порядку, встанов
леному законами про бюджетну та податкову системи.
10. З набранням чинності цим Законом майно, яке до при
йняття Конституції України у встановленому законодавством по
рядку передане державою до комунальної власності адміністра
тивно-територіальних одиниць та набуте ними на інших законних
підставах, крім майна, що відчужене у встановленому законом
порядку, є комунальною власністю відповідних територіальних
громад сіл, селищ, міст.
Майно, передане до комунальної власності областей і районів, а також набуте на інших законних підставах, є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст, управління яким відповідно до Конституції України здійснюють районні і обласні ради або уповноважені ними органи. Відчуження зазначеного майна здійснюється лише за рішенням власника або уповноваженого ним органу.
За пропозицією сільських, селищних, міських рад районні, обласні ради повинні приймати рішення про передачу до комунальної власності відповідних територіальних громад окремих об'єктів, спільної власності територіальних громад, які знаходяться на їх території і задовольняють колективні потреби виключно цих територіальних громад.
Правовий режим майна спільної власності територіальних фомад визначається законом.
Кабінет Міністрів України разом з Фондом державного майна України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом подають на розгляд Верховної Ради України проект закону про комунальну власність.
173

11. Районні і обласні ради відповідно до вимог Конституції України та цього Закону у двомісячний термін після набрання чинності цим Законом обирають голів рад (де ці посади суміщають керівники місцевих державних адміністрацій) та утворюють виконавчий апарат рад, а також приймають рішення про делегування повноважень відповідним місцевим державним адміністраціям.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» з дисципліни «Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит звітності з податку з власників транспортних засобів та інш...
Где центр тяжести летящей ракеты?
Аудит обліку витрат на закладання і вирощування багаторічних наса...
Поняття телекомунікаційної системи. Етапи розвитку телекомунікаці...
ФОРМИ ГРОШЕЙ ТА ЇХ ЕВОЛЮЦІЯ


Категорія: Місцеве самоврядування в Україні, муніципальне право | Додав: koljan (20.05.2011)
Переглядів: 1051 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП