ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ

Статистика






Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0



ИЦ OSVITA-PLAZA

Шпаргалки! - Маркетинг. Лабораторні роботи (КНЕУ)

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Шпаргалки! - Маркетинг. Лабораторні роботи (КНЕУ)
1 2 3 4 5

Лабораторная работа 5

Варіанти зміни ціни Зміна у % Нова ціна
1 -40% 1,2
2 -30% 1,4
3 -20% 1,6
4 -10% 1,8
5 0% 2
6 10% 2,2
7 20% 2,4
8 30% 2,6
9 40% 2,8
10 50% 3

Показник Значення
Запланована ціна, грн 2
Обсяг продукції на який надаються знижки, % 30%
Величина знижок, % 10%
Еластичність попиту від ціни -1,00%

Прогноз обсягу збуту для базової ціни
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
11060 11175 12120 8000 12650 3150 1540 5780 10340 11300 10530 10500

Варіанти зміни ціни Зміна у % Нова ціна Період
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1 -40% 1,2 16533 16705 18117 11959 18910 4709 2302 8640 15457 16892 15741 15696
2 -30% 1,4 14952 15107 16385 10815 17102 4258 2082 7814 13979 15276 14235 14195
3 -20% 1,6 13522 13663 14818 9781 15466 3851 1883 7067 12642 13816 12874 12838
4 -10% 1,8 12229 12357 13401 8846 13987 3483 1703 6391 11433 12495 11643 11610
5 0% 2 11060 11175 12120 8000 12650 3150 1540 5780 10340 11300 10530 10500
6 10% 2,2 10002 10106 10961 7235 11440 2849 1393 5227 9351 10220 9523 9496
7 20% 2,4 9046 9140 9913 6543 10347 2576 1260 4728 8457 9242 8613 8588
8 30% 2,6 8181 8266 8965 5918 9357 2330 1139 4275 7649 8359 7789 7767
9 40% 2,8 7399 7476 8108 5352 8462 2107 1030 3867 6917 7559 7044 7024
10 50% 3 6691 6761 7333 4840 7653 1906 932 3497 6256 6837 6371 6353


Аналіз:

Якщо NPV позитивна, то проект можна рекомендувати для реалізації. Якщо NPV дорівнює нулю, то надходжень від проекту вистачить лише для відновлення вкладеного капіталу. Якщо NPV менша нуля – проект не приймається.

На основі аналізу графіків ми визначаємо оптимальну ціну – 2,4 грн.

NPV – 14145;

Прибуток – 15361 грн.

Висновок

У даній лабораторній роботі ми розглянули умовний приклад розробки маркетингового плану підприємства. Детальніше звернули увагу на частину, що присвячена розробці цінової політики підприємства. Для прикладу взяли поліграфічне підприємство, що виробляє високоякісну поліграфічну продукцію рекламного характеру на замовлення різних рекламних агенцій. Важливим фактором для розробки плану маркетингу було невеликі розміри підприємства. Отже за будь-яких маркетингових рішень план виробництва не повинен перевищувати виробничих потужностей підприємства.
Зробивши відповідні розрахунки на основі аналізу графіків ми визначили оптимальну ціну, вона становить 2,4 грн.
За цієї ціни ми отримуємо найбільший прибуток 15361 грн.
Чиста поточна вартість реалізації плану, проекту (NPV) являє собою дисконтовану цінність проекту та дорівнює різниці між майбутньою вартістю потоку очікуваних прибутків і поточною вартістю нинішніх і наступних витрат проекту протягом усього його циклу.
Отже дисконтовані чисті вигоди від реалізації цього проекту = 14145.



1 2 3 4 5

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП