ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Бібліотека - Основи готельного менеджменту

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Бібліотека - Основи готельного менеджменту

... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75

частина прибутку йде від комісійних, що заробляються від реалізації турів.
Турброкер - індивідуал або компанія, що не має власного транспорту, а орендує його для надання послуг що, включені до турпакету оптовим продавцем турів.
Турист - мандрівник, що проживає в місці призначення не менше 24 годин, мета поїздки якого - відпочинок, бізнес, зустріч з родичами, певна місія, зустріч.
Туристичний агент - фізична або юридична особа, що має з готелем договірні відносини на постачання клієнтів.
Туроператор - компанія, що спеціалізується на плануванні, складанні турів (туристичних маршрутів) і що продає турпутівки за допомогою турагентів або безпосередньо туристові.
Турпакет - туристичний план (маршрут), що охоплює основні елементи відпочинку: транспорт, розміщення, екскурсії та ін. послуги.
Фіскальний реєстратор - принтер, що має інтерфейс із системою управління готелю для роздруківки фіскальних чеків і касових звітів.
Фоліо - файл гостя або фірми, що містить всю інформацію щодо бронювання і трансакцій.
Франшиза, франчайз - незалежний готель або мотель, що має право користуватися фірмовою маркою і платить за це право.
Чартер - оптова купівля літака для перевезення пасажирів або вантажу. Чартерні перевезення призначаються на конкретний час, у конкретний день, до конкретно замовленого місця.
Чартерний рейс - рейс, замовлений ексклюзивно для спеціальної групи людей, що належать до однієї організації або їхній переліт організується від одного імені (наприклад, туроператором). Чартерні рейси звичайно набагато дешевше, ніж регулярні рейси авіаліній за розкладом. Ці рейси можуть здійснюватися додатковими літаками або літаками, що виконують регулярні рейси.
Час закриття дня - довільно обрана менеджером готелю година, коли закінчується один день і починається інший.
Шатл-сервіс – назва транспорту (літака, автобуса, потяга), що здійснює дуже часті рейси, в основному на дуже коротку відстань.

AI, All inclusive (все включено) - режим, що включає не лише 3-разове харчування, але і додаткові послуги, такі як легкий сніданок, закуски, легка вечеря.
Back of the House - служби сервісу, розташовані таким чином, щоб не знаходитись на очах гостей.
BB (Сніданок) - режим харчування, що припускає сніданки в готелі проживання. Це може бути шведський стіл або континентальний сніданок.
Bed Occupancy - раціональне відношення кількості спальних місць до кількості заявлених до продажу (середнє завантаження).
Blanket Reservation - планування якого-небудь певного числа кімнат (блоку) для груп.
Brunch - прийом їжі після сніданку, але до обіду, і який замінює обоє.
Cabana - будівля на пляжі (або біля басейну), типу бунгало, що стоїть окремо від основного будинку та іноді обладнана як спальня.
Chld (child) - дитина (звичайно вартість вказується для дитини в номері з двома дорослими).
Commercially Important Person (важлива комерційна персона) - покупець спеціального документа, що надає право йому (їй) займати привілейоване положення відносно інших клієнтів.
Complimentary Ticket - безплатний проїзд.
DBL (double) - двомісний номер.
Deluxe - розкішний тип готелю (власна ванна і повний сервіс).
Double-up - організація системи подвійного заселення, коли незнайомі люди заселяють один номер, а в адміністрації на спеціальному стенді зберігаються 2 картки (чека) під номером цієї кімнати.
Duty-free Goods - товари, що не обкладаються митом.
Endorsement - повноваження, що полягають у можливості замінити або перереєструвати авіаквиток на інший літак.
Ex (extra bed) - додаткове ліжко в двомісному номері.
FB (Повний пансіон) - режим 3-разового харчування в готелі (сніданок + обід + вечеря). Напої за обідом і вечерею звичайно у вартість не входять.
Free Port - порт, де туристи можуть придбати товари без сплати мит.
Front Desk (фронтдеск) - стійка адміністратора готелю, де гості реєструються.
Full House (повний будинок) - термін позначає завантаження готелю на 100% (усі номери продані).
Grandmaster (Grand master) - один ключ, що відкриває всі гостьові кімнати, закриті зовні.
Guest History (Card) - запис повної програми перебування гостя, що включає заняття кімнати, оплату, особливі потреби, кредит. Такий запис здійснюється на картках, у великих готелях дані заносяться в комп'ютер.
HB (half board) (Напівпансіон) - режим 2-разового харчування в готелі.
Hotel Garni - готель без ресторану (навіть без сніданку).
Houseкеереr's report - лист із записами, що знаходиться у фронтофісі, у якому відбиваються реальні відомості про стан кімнат (прибирання, ремонт тощо.).
Inclusive Terms - тариф на розміщення і харчування (триразове).
Junior Suite - велика кімната з обгородженим спальним місцем, яке перетворюється на вітальню вдень.
Luggage Pass - карта, що надає туристові право на винос багажу з готелю.
Master Key - один ключ, що замінює всі ключі від усіх кімнат на поверсі. Так само називається поверховий ключ.
Most Important Person - особливо важлива персона.
Mystery Tour - притулок у горах (використовується в гірському туризмі).
No-Show Employees - персонал, що працює за розпорядком, що передбачає проведення робіт строго під час відсутності гостя.
OB (Без харчування) - тільки розміщення в готелі.
Out Of Order - кімната не готова до заселення через поломку, несправності устаткування цієї кімнати.
Party Ticket - груповий квиток.
Rack Rate - повний тариф вартості номера (без знижок).
Referral - система бронювання, коли в кімнаті залишається щось з особистого майна гостя до його наступного приїзду.
Residential Hotel - готель, який довгий час займають гості, що може перейти до їхньої власності.
Rest House - невеликий готель.
Revalidation Sticker - офіційний напис на льотному купоні, що позначає нову бронь, яка повинна бути здійснена.
Room Board - інформація про готельний номер (умови, сервіс, можливості).
Safe-Deposit Boxes - індивідуальна секція в сховищі, де гості зберігають цінності, готівку.
Service Charge (ціна послуги) - звичайно від 10 до 20 відсотків від вартості проживання додається до рахунку на оплату роботи служби сервісу.
SGL (single) - одномісне розміщення.
Skipper - гість, що виїхав тайкома, залишивши неоплачений чек.
Standard Room (Стандартний номер) - стандартний двомісний або одномісний номер.
Standby (чекання) - пасажир, який не має підтвердженої броні, але який очікує в аеропорту на можливість з'явлення в продажу посадкових місць в останню хвилину. Багато авіакомпаній пропонують дуже низькі ціни для таких пасажирів.
Suite - розміщення в номері люкс.
SV (sea view) - вид на море.
Tourist Class – туристський клас (інша назва економічний клас). У номері такого класу гість не має особистої ванни.
Transient Hotel - готель для транзитних гостей, що зупиняються в готелі на короткий термін на шляху до іншого готелю (постійного місця відпочинку).
TRPL (triple) - тримісний номер.
VIP (Very Important Person) - дуже важлива персона, для якої призначений особливий сервіс.

Список використаної та рекомендованої літератури

1. Азоев Г.Л., Баранчеев В.П. и др. Управление организацией: Учебник для студ. вузов / А.Г. Поршнев (ред.). –3 изд., перераб. и доп. –М.: ИНФРА– М, 2003. –715 с.
2. Анисимов В.М. Кадровая служба и управление персоналом организации: Практическое пособие кадровика / Центр кадрологии и эффективного персонал–менеджмента. –М.: Экономика, 2003. –703 с.
3. Анискин Ю.П., Павлова А.М. Планирование и контроллинг: Учебник по спец. "Менеджмент организации". – М.: Омега–Л, 2003. – 278 с.
4. Аристов О.В. Управление качеством: Учебник для студ. вузов. – М.: ИНФРА-М, 2003. – 238 с.
5. Байлик С.И. Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация. – Киев: ВИРА–Р, "Альтерпрес", 2001. – 208 с.
6. Бланк И.А. Управление финансовой стабилизацией предприятия. – К.: Эльга, 2003. – 483 с.
7. Браимер Р. Основы управления в индустрии гостеприимство. – М.: Аспект Пресс, 1995. – 382 с.
8. Букович У., Уилльямс Р. Управление знаниями: руководство к действию: Пер. с англ. – М.: ИНФРА-М, 2002. – 503 с.
9. Буряк Л.Д. Фінансовий менеджмент у малому бізнесі: Навч.-метод. посібник для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун–т. – К.: КНЕУ, 2002. – 84 с.
10. Волков Ю.Ф. Введение в гостиничный и туристический бизнес. – М.: Феникс, 2003. – 348 с.
11. Веснин В.Р. Менеджмент персонала: Учеб. пособие для уч–ся сред.–спец. учеб. заведений / 3 изд., испр., доп. –М.: Элит–2000, 2003. – 300 с.
12. Виханский О.С. Стратегическое управление: Учебник для студ., обучающихся по спец. и направлению "Менеджмент". – 2 изд., перераб. и доп. –М.: Гардарики, 2003. – 292 с.

13. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т. – К.: КНЕУ, 2000. – 100 с.
14. Герасименко В.Г. Основи туристичного бізнесу. - Одеса.: Чорномор’я, 1997. – 160 с.
15. Гостиничный и туристический бизнес /под ред. проф. Чудновского А.Д. – М.: Ассоциация авторов и издателей „ТАНДЕМ”, изд. ЭКМОС, 1998. – 352 с.
16. Дорофиенко В.В., Колосюк В.П. Операционный менеджмент: Учеб. пособие для студ. вузов. – Донецк: ВИК, 2003. – 178 с.
17. Дорошев В.И. Введение в теорию маркетинга: Учеб. пособие для студ. вузов. –М.: ИНФРА–М, 2000. – 284 с.
18. Титоренко Г.А. и др. Информационные технологии в маркетинге. – М.: ЮНИТИ, 2000. – 335 с.
19. Кабушкин Н.И., Бондаренко Г. А. Менеджмент гостиниц и ресторанов. Учебное пособие Серия: Экономическое образование. Издательство: Новое знание, 2000 г. Мягкая обложка, 216 стр.
20. Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник для студ. спец. "Экономика и управление социально-культурной сферой" вузов. – 4 изд., стер. – Минск: ООО "Новое знание", 2003. – 368 с.
21. Кабушкин Н.И. Менеджмент туризма: Учебник для студ. спец. "Экономика и управление социально-культурной сферой" вузов. – 3 изд., испр. – Минск: ООО "Новое знание", 2002. – 409 с.
22. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун–т. – К.: КНЕУ, 2000. – 124 с.
23. Кардаш Віктор Якович. Маркетингова товарна політика: Підручник / Київський національний економічний ун–т. –К. : КНЕУ, 2001. –239с.
24. Карпов А.В. Психология менеджмента: Учеб. пособие для студ. вузов. – М.: Гардарики, 2003. – 582 с.

25. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку: Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів. – К.: Знання, 2001. – 214 с.
26. Кибанов А. Я. Основы управления персоналом: Учебник для студ. вузов, обучающихся по спец. "Менеджмент организации", "Управление персоналом" / Государственный ун-т управления. –М.: ИНФРА-М, 2003. – 304 с.
27. Кодацкий В.П. Финансовый менеджмент. –Х.: Харьковское отд–ние издательства "Экономика" при Харьковском н.–и. экономическом ин–те, 2002. – 212 с.
28. Колпаков В.М., Дмитренко Г.А. Стратегический кадровый менеджмент: Учеб. пособие для студ. вузов / Межрегиональная академия управления персоналом. –К.: МАУП, 2002. – 280 с.
29. Смит П., Бэрри К., Пулфорд А. Коммуникации стратегического маркетинга. – М.: ЮНИТИ, 2000. – 415 с.
30. Кондратьев Э.В., Абрамов Р.Н.. Связи с общественностью: Учеб. пособие по спец. "Менеджмент организаций", "Маркетинг" / С.Д. Резник (общ. ред.). –М.: Академический Проект, 2003. – 415с.
31. Котлер Ф., Триас де Без Ф. Новые маркетинговые технологии: Методики создания гениальных идей / Т.В. Виноградова (пер. с англ.), Л.Л. Царук (пер. с англ.). – СПб.: Издательский Дом "Нева", 2004. – 190 с.
32. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. Анализ, планирование, внедрение, контроль / В. Усманов (гл. ред. перевода), М. Бугаев (пер. с англ.). – 2 изд. испр. рус. – 9 изд., междунар. – СПб.: Питер, 1999. – 887 с.
33. Красовский Ю.Д. Организационное поведение: Учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по спец. "Менеджмент" и "Маркетинг". – М.: ЮНИТИ, 1999. – 472 с.
34. Крейнер С. Ключевые идеи менеджмента: Мыслители, которые изменили мир менеджмента: Пер. с 3 изд. – М.: ИНФРА–М, 2002. – 347 с.
35. Куршакова Н.Б. Банковский маркетинг. – СПб.: Питер, 2003. - 192 с.
36. Янкевич В.С., Безрукова Н.Л. Маркетинг в гостиничной индустрии и туризме: российский и международный опыт. – М.: Финансы и статистика, 2003. – 416 с.
37. Скобкин С.С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе. – М.: изд-во «Юристъ», 2003. - 224 с.
38. Исмаев Д.К. Маркетинг иностранного туризма в Российской Федерации. Теория и практика деятельности туристских фирм. – М.: Академия, 2002. – 192 с.
39. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: Экспресс-курс: пер. с англ. – СПб.: изд-во "Питер", 2002. – 496 с.
40. Ветитнев А.М. Маркетинг санаторно-курортных услуг. –М.: изд-во «Медицина», 2001. – 224 с.
41. Восколович Н.А. Маркетинг туристских услуг. М.: изд-во "Теис", 2002, - 167 с.
42. Маркетинг / под ред. Ващекина Н.П. – М.: ФБК–ПРЕСС, 2003. – 312 с.
43. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство. Туризм. – М.: ЮНИТИ, 2003. – 1063 с.
44. Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник. – М.: изд-во Новое знание, 2002. – 368 с.
45. Моисеева Н.К., Рюмин М.Ю., Слушаенко М.В., Будник А.В. Брендинг в управлении маркетинговой активностью. - М.: Омега–Л, 2003. – 336 с.
46. Мунин Г.Б. Особености цены и ценообразования в современном гостиничном бизнесе // Наукові записки КІТЕП: Щорічник / Редкол.: Пазенок В.С.(голова) та ін. - К.: КІТЕП, 2001. / Вип. 2. - К.: Знання України, 2002. - 339 с.
47. Мунін Г.Б. Особливості та напрями вдосконалення фінансово-операційного аналізу діяльності готельного бізнесу // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. - 2003. - №10. – С. 108-114.
48. Мунін Г.Б. Ефективність управління товарно-матеріальними запасами в готельному комплексі // Збірник наукових праць „Продуктивні сили і регіональна економіка. – К.: РВПС України НАН України, 2002 р.
49. Мунін Г.Б., Маркетингові дослідження споживчого попиту на готельні послуги в м. Києві // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. – 2003. - №2.
50. Мунін Г.Б. Методичні підходи до оцінки рентабельності господарської діяльності у готельному бізнесі // Механізм регулювання економіки, економіка природокористування, економіка підприємства та організація виробництва. – 2002. - № 3-4.
51. Мунін Г.Б. Основні напрямки підвищення економічної ефективності в готельному комплексі міста Києва // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. – 2003. - №1.
52. Мунін Г.Б. Оцінка ефективності витрат на якість послуг // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції в МАУП: Інноваційний менеджмент; проблеми формування в умовах перехідної економіки. - К.: МАУП, 2002.
53. Мунін Г.Б. Сучасні ефективні інформаційні технології управління операціями в сучасному готельному комплексі // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. – 2002. - №16.
54. Мунін Г.Б., Чабан Р.В. Методичні аспекти проведення фінансово-операційного аналізу діяльності підприємств готельної індустрії в Україні // Збірник наукових праць „Продуктивні сили і регіональна економіка”. – К.: РВПС України НАН України, 2003. – Ч. ІІ. С 63-69.
55. Мурашко М.І. Менеджмент персоналу: Навч.-метод. посібник. – К.: Знання, 2002. – 311 с.
56. Нечаюк Л.І., Телеш Н.О. Готельно–ресторанний бізнес: менеджмент: Навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Центр навчальної літератури; Київський національний ун-т культури і мистецтв. – К.: Центр Навчальної Літератури, 2003. – 346 с.
57. Ополченцев И.И. Маркетинг в туризме: обеспечение рыночной позиции: Учеб. пособие. – М.: Советский спорт, 2003. – 187 с.
58. Ляпина И.Ю. Организация и технология гостиничного обслуживания: Учебник для начального профессиональногго образования. – М: Академия, 2002. – 208 с.
59. Организация и управление гостиничным бизнесом: Учебник / под ред. Лесника А.Л., Чернышева А.В. – М.: Издательский дом "Альпина", 2001. - 3 тт.
60. Организация и управление гостиничным бизнесом: Учебник / под ред. Лесника А.Л. – М.: ФГУП "Известия" УДП РФ, 2002. – 3 тт.
61. Лесник А.Л., Смирнова М.Н. Стратегии конкуренции в гостиничном бизнесе. – М.: Талер, 2001. – 544 с.
62. Роглев Х.Й., Мунін Г.Б. Підвищення ефективності управління операційною системою готелю шляхом створення учбово-тренінгового центру // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. – 2003. - №9. – С. 121-124.
63. Волков Ю.Ф. Технология гостиничного обслуживания. М.: Феникс, 2003. – 384 с.
64. Туризм и гостиничное хозяйство / под ред. Чудновского А.Д. – Б.и, 2003. – 447 с.
65. Уилсон Р. Планирование стратегии Интернет-маркетинга / С.А. Зайцев (пер. с англ.). – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 261 с.
66. Лук`янова Л.Г., Дорошенко Т.Т., Мініч І.М. Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посіб/ за ред. проф В. К. Федорченка. – К.: Вища шк., 2001. – 237 с.
67. Уокер Дж. Р. Введение в гостеприимство: Учебник / пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 463 с.
68. Л.М. Худолій, Г.Б. Мунін. Управління якістю як один із головних важелів конкурентоздатності готелю // Формування ринкових відносин в Україні: Збірник наукових праць. – 2002. - №17.
69. Ефимова О.П., Ефимова Н.А. Экономика гостиниц и ресторанов. – М.: Новое знание, 2004. – 391 с.
70. Волков Ю.Ф. Экономика гостиничного бизнеса. – М.: Феникс, 2003. - 384 с.
71. Волков Ю.Ф. Интерьер и оборудование гостиниц и ресторанов. – М.: Феникс, 2003. - 352 с.
72. Scharz A., Dorf D.C. Contemporary hotel business promotion procedures and practices. - New Jersey: Prentice-Hall. Inc., 1992. – 275 р.
73. Lockwood A., Baker M., Ghillyer A. Quality management in hospitality. – London: Cassell Wellington house, 1996. – 164 p.
74. Beavis S., Medik S. A Manual of hotel reception. - Oxford: Heinemann Professinal Publishing Ltd., 1988. – 255 р.
75. Mclaney E.J. Business Finance / 4th Edition. – London: Pitman publishing, 1997. –422 p.
76. Lewis R.C. Cases in Hospitality Marketing and Management / 2nd Edition. - London: John Wiley & Sons, Inc., 1997. - 504 p.
77. Beaudry M.H. Contemporary Lodging Security. – Berlin: Butterworth–Heinemann, 1996. - 170 p.
78. Rutherford D.G. Hotel managment and operations. – New York, VAN NOSTRAND REINHOLD, 1995. – 462 р.
79. Ruxty A.S., Dodds J.C. Financial Mаnagement. – London: Chapman & Hall, 1994.- 638 p.
80. Brelin H.K., Davenport K.S., Jennings L.P., Murphy P.F. Focused Quality: Managing for Results. - London: John Wiley & Sons, Inc., 1995. - 193 p.
81. Hill T. Production and operations management. – London: Heinemann Ltd., 1991. – 435 р.
82. Reid R.D., Bojanic D.C. Hospitality Marketing Management: Student Workbook / 3rd Edition. – London: John Wiley & Sons, Inc., 2001.- 104 p.
83. Stutts A.T. Hotel and Lodging Management: An Introduction. - New York, 2001. - 350 р.
84. Bardi James A. Hotel Front Office Management / 3rd Edition. - London: John Wiley & Sons, Inc. - 2002. - 448 p.
85. Kline S.F., Sullivan W. Hotel Front Office Simulation. - London: John Wiley & Sons, Inc., 2002 - 144 p.
86. Rutherford D.G. Hotel Management and Operations. - New York, 2001. – 549 р.
87. Newland L.E., Zachow B. Hotel Protection Management: The Innkeeper's Guide to Guest Protection and Reasonable Care Paperback. - London: T N Z Publishers Incorporated, 1997. - 240 p.
88. Starkey L.B. Hotel/Resturant Management Career Starter. - London: Thomson Learning, 2002. - 224 p.
89. Casado M.A. Housekeeping Management. – London: John Wiley & Sons, Inc., 1999. - 304 p.
90. Ridgway J., Ridgway B. The catering management: Handbook. – London: Kogan Page Limited, 1994. – 237 р.
91. Samuels J.M., Wilkes F.M., Brayshow R.E. Management of company finance / 6th. Edition. - London: Chapman & Hall, 1995. – 1040 p.
92. Nebel E.C. Managing Hotels Effectively: Lessons from Outstanding General Managers. – London: John Wiley & Sons, Inc., 1991. - 464 p.
93. Lucey T. Managment accounting. – London, 1996. – 592 p.
94. Reich A.Z. Marketing Management for the Hospitality Industry: A Strategic Approach. – London: John Wiley & Sons, Inc., 1997. - 560 p.
95. Heath E., Wall G. Marketing Tourism Destinations: A Strategic Planning Approach. – London: John Wiley & Sons, Inc., 1992. - 240 p.
96. Medik S. The Business of Hotels. - Oxford: Butterworth –Heinemann Ltd., 1994. –211 р.
97. Guerrier Y. Organizational Behaviour in Hotels and Restaurants: An International Perspective. – London: John Wiley & Sons, Inc., 1999. - 296 p.
98. Harris P.J., Hazzard P.A . Managerial Accounting in the Hospitality Industry. – London: Stanly Thornes Publishers Cheltenham Ltd., 1997. – 352 р.
99. Jones T., Martin R.J. Professional Management of Housekeeping Operations / 4th Edition. - John Wiley & Sons, Inc., 2004. - 528 p.
100. Progress in Tourism. Recreation and Hospitality Management / P. Cooper (Editor), A. Lockwood (Editor). – 1994, 352 р.
101. Arnold J. , Hope T. Accounting for management decisions .– London: Prentice Hall, 1990. – 412 p.
102. Mill R.C. Resorts: Management and Operation. - John Wiley & Sons, Inc., 2001. - 464 p.
103. Olsen M.D. Strategic Management in the Hospitality Industry. - London: John Wiley & Sons, 1999. – 392 p.
104. Bryson McD., Ziminski A.The Concierge: Key to Hospitality. - John Wiley & Sons, Inc., 1992. – 256 p.
105. Lundberg D.E. The Hotel and Restaurant Business / 6th Edition by USA. – 1999. – 453 р.
106. Borsenik F.D., Stutts A.T. The Management of Maintenance and Engineering Systems in the Hospitality Industry / 4th Edition. - John Wiley & Sons, Inc., 1997. - 680 p.
107. Schneider M., Tucker G., Scoviak M.The Professional Housekeeper / 4th Edition. - John Wiley & Sons, Inc., 1998. - 320 p.
108. Goeldner C.R., Brent Ritchie J.R. Tourism: Principles, Practices, Philosophies / 9th Edition. - John Wiley & Sons, Inc., 2002. - 624 p.




... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75


Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП