ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Товарознавство » Комерційне товарознавство

Споживчі властивості парфумерних товарів і фактори, що їх формують
Найважливіші споживчі властивості парфумерних товарів - це приємний запах квіткового і фантазійного напряму, його оригінальність і стійкість, безпека і нешкідливість, зручність у користування, збереження, зовнішнє оформлення, екологічність.
Споживчі властивості парфумерних товарів визначаються передусім застосовуваними матеріалами й особливостями виробництва.
Матеріалами для виготовлення парфумерних товарів є запашні речовини, етиловий спирт, вода і барвники. Запашні речовини поділяються на натуральні (рослинного і тваринного походження) і синтетичні. Рослинні - це ефірні олії з троянди, лаванди, коріандру; бальзами і смоли, суха рослинна сировина. Тваринного походження - це речовини, які виділяються залозами деяких тварин (амбра, мускус, бобровий струмінь та ін.).
Синтетичні запашні речовини одержують складним хімічним шляхом із продуктів переробки нафти, кам'яного вугілля, хімічної, лісохімічної сировини тощо.
Етиловий спирт слугує розчинником запашних речовин, а в одеколонах і туалетних водах - дезінфікуючим і освіжаю освіжаючим засобом. Воду застосовують для розведення спирту до потрібної концентрації. Барвники використовують для набуття певного кольору.
Виробництво парфумерних виробів складається з етапів:
приготування композиції (суміші) запашних речовин;
одержання парфумерної рідини (розчинення композиції в спирті, додавання води і барвників);
витримування парфумерної рідини для одержання необхідного запаху;
фільтрування рідини;
- розливу, укупорки, оформлення й упакування.
Класифікація і характеристика асортименту парфумерних товарів.
Парфуми поділяють за рядом ознак:
за консистенцією (рідкі, тверді (у вигляді олівця) і порошкоподібні («саше»);
за характером запаху (квіткові і фантазійні);
за змістом композиції. За змістом композиції парфуми поділяють на чотири групи: екстра - 10% парфумерної композиції (стійкість запаху фантазійного напряму - не менше ніж 60, а квіткового - 50 годин. Сюди ж відносяться концентровані парфуми - від 20-50% парфумерної композиції); група А - 10% парфумерної композиції (стійкість запаху не менше ніж 40 годин); групи Б та групи В містять не менше ніж 5% композиції (стійкість запаху не менше ніж 30 годин); за призначенням - жіночі і чоловічі;
за місцем виробництва - французькі, українські, московські, ризькі та ін.;
за способом упакування - у звичайній та аерозольній упаковці.
Одеколони, на відміну від парфумів, містять менше парфумерної композиції і мають невисоку стійкість запаху. Як і парфуми, одеколони, залежно від якості, поділяються на чотири групи: «Екстра», А, Б, В.
Туалетна вода відрізняється від одеколону меншою кількістю запашних речовин (не менше ніж 1%) і меншою міцністю спирту (не менше ніж 50%).
Контроль якості, маркування, упакування, та зберігання парфумерних товарів
Якість парфумерних товарів залежить від виду сировини, технології, упакування, умов зберігання.
При температурі нижчій від 5° С допускається помутніння, що зникає при підвищенні температури до 18-20° С. Парфумерні вироби випускаються одним сортом.
Парфуми розфасовують у скляні, порцелянові чи керамічні флакони ємністю не більше ніж 65 мл.; одеколони і запашні води - у скляні або пластмасові флакони ємністю не більше ніж 250 МП. Закупорка повинна бути герметичною. Форма закупорки різна: гвинтова, притерта, аерозольна глуха, аерозольна зйомна.
Зберігати парфумерні товари рекомендують при температурі 6-25°С і відносній вологості не більше ніж 70%, не
допускаючи впливу прямих сонячних променів. Термін зберігання з моменту виготовлення: 3 місяці після розливу парфуми достигають, потім вітчизняні зберігаються 12-15 місяців, французькі - до 3 років.
Косметичні товари.
Слово косметика (від грец. созтеїіке) означає мистецтво прикрашати. Тепер це поняття має ширший зміст, тому що включає комплекс виробів по догляду за порожниною рота, волосся, шкірою.
Випускають косметичні вироби лікувально-гігієнічні і декоративні. До лікувально-гігієнічних відносяться: захисні, очищувальні та живильні креми, зубні пасти, шампуні, засоби проти веснянок, вугрів, пітливості, лупи, випадання волосся. До декоративних відносяться: губна помада, тіні, туш, лак для нігтів та ін. Усі косметичні вироби проходять перевірку на нешкідливість та ефективність у відповідних лікувальних закладах та органах охорони здоров'я і випускаються тільки з дозволу Міністерства охорони здоров'я країн-виробників.
Для виробництва косметичних товарів застосовуються рослинні (касторові, кукурудзяні, маслинові олії) і тваринні (кашалотні, норкові та ін.) жири, продукти переробки нафти (вазелін та ін.), віск (бджолиний, ланолін, спермацет), кислоти (лимонна, оцтова та ін.), вітаміни, спирти (етиловий, гліцерин), хімічні речовини (сірка, крейда, оксид цинку тощо), білки, мінеральні солі, екстракти лікувальних трав, фруктові й овочеві соки.
Косметичні товари групують за призначенням - засоби догляду за шкірою (лосьйони і креми).
Креми бувають: жирові, емульсійні, безжирові, рідкі, густі, аерозольні. Призначаються для нормальної, сухої і жирної шкіри; їх використовують як захисні, живильні, зволожуючі і спеціальні.
Лосьйони - це водно-спиртові розчини органічних і неорганічних речовин, віддушені парфумерними композиціями;
засоби для гоління і догляду за шкірою після гоління (креми, порошок, мильна паличка, кровоспинний камінь та ін.);
засоби для догляду за порожниною рота (зубні пасти, зубні порошки, зубні еліксири, дезодоранти);
• засоби для догляду за волоссям (для миття, зміцнення коренів волосся, позбавлення від лупи, поліпшення структури волосся, для фарбування, знебарвлення, укладання і завивки - рідке мило і шампуні, лосьйони, бальзами, фарби, хна, басма та ін.);
засоби для зміцнення зачіски (бріолін, фіксажі, лаки);
декоративна косметика - губна помада, блиск для губів, олівці контурні, тіні;
засоби для догляду за нігтями, засоби для вік, вій і брів, пудра, крем-пудра, рум'яна, грими.
Пудра - тонкодисперсна суміш органічних і мінеральних речовин (крохмаль, тальк, каолін та ін.), віддушені парфумерною композицією. За консистенцією пудра буває рідка, кремопорошкоподібна, компактна, листочками; за кольором - рожева, рашель (жовтувата); за призначенням - для сухої, нормальної, жирної шкіри; за якістю - "Екстра", І групи, II групи;
• інші косметичні товари: засоби від поту, укусів комах і інші дезодоранти, засоби від засмаги і для засмаги.
Останніми роками розширився асортимент дезодорантів. Значне поширення одержали дезодоранти-парфуми в аерозольній упаковці.
Зберігати косметичні товари треба в упаковці кришками догори в добре провітрюваних приміщеннях при плюсовій
температурі 6-25°С, відносній вологості 55-70%, без прямих сонячних променів.

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Споживчі властивості парфумерних товарів і фактори, що їх формують» з дисципліни «Комерційне товарознавство»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Поняття телекомунікаційної системи. Етапи розвитку телекомунікаці...
Основи організації, способи і форми грошових розрахунків у народн...
ПРОПОЗИЦІЯ ГРОШЕЙ
ПРИЧИНИ ІНФЛЯЦІЇ
Що таке GSM?


Категорія: Комерційне товарознавство | Додав: koljan (03.10.2012)
Переглядів: 4271 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП