ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Реферати статті публікації

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Реферати та статті » Реклама та PR » Рекламний менеджмент

Сопряженно запрограммированный анализ рекламы
Сопряженно запрограммированный анализ рекламы (conjugately programmed analysis of advertising — CONPAAD) имеет управляемое респондентом ножное или ручное устройство, которое регулирует интенсивность аудио- и видеоканалов телевизора. Зритель должен приложить усилия, чтобы выдержать сигналы, запрограммированные на разрушение конкретного образа. Усилия зрителя для поддержания звука и изображения используются для измерения внимания и интереса в рекламе [37].

Ви переглядаєте статтю (реферат): «Сопряженно запрограммированный анализ рекламы» з дисципліни «Рекламний менеджмент»

Заказать диплом курсовую реферат
Реферати та публікації на інші теми: Аудит вилученого капіталу
Умови кредитної угоди
Как надо понимать закон инерции
РЕГІОНАЛЬНІ МІЖНАРОДНІ КРЕДИТНО-ФІНАНСОВІ ІНСТИТУЦІЇ
Пароніми


Категорія: Рекламний менеджмент | Додав: koljan (04.09.2011)
Переглядів: 847 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП