ДИПЛОМНІ КУРСОВІ РЕФЕРАТИ


ИЦ OSVITA-PLAZA

Шпаргалки! - Інвестиційний аналіз. Інвестування

Пошук по сайту

 

Пошук по сайту

Головна » Шпаргалки! - Інвестиційний аналіз. Інвестування

... 31 32 33 34 35

45.Особливості розрахунку та використання показника дисконтованого періоду окупності, переваги та недоліки методу.
Деякі спеціалісти при розрахунку показника періоду окупності все ж радять використовувати часовий аспект. В цьому випадку у розрахунок приймаються грошові потоки, дисконтовані за показником WACC. На відміну від періоду окупності, який не враховує вартість грошей в майбутньому, ДПО надає нам кращу можливість щодо оцінення капітальних інвестицій. Саме ДПО є одним з методів оцінки капітальних інвестицій, що враховують вартість грошей в часі.
Недоліком цього методу є те, що він не дає всебічної оцінки ефекту від вкладання інвестицій.
47.Особливості розрахунку та використання показника індексу прибутковості, переваги та недоліки методу.
Даний метод відноситься до універсального методу. Результат розрахунку є якісною величиною, що дає змогу порівнювати проекти з різними показниками. Дає пряму відповідь стосовно прийнятності проекту. Цей метод є простим для розрахунку і використання. Але необхідно наперед визначатися стосовно ставки дисконтування. Первинні дані попередньо розраховуються на основі облікових даних.
48.Особливості розрахунку та використання показника чистої теперішньої вартості, переваги та недоліки методу.
Метод NPV є універсальним, його результат дає відповідь стосовно прийнятності інвестиційної пропозиції. Порівняно простий для розрахунку і використання, але наперед необхідно визначитися стосовно ставки дисконтування та інших показників. Результат розрахунку є кількісною величиною, що за певних обставин, виключає абсолютно коректне порівняння інвестиційних пропозицій з різними параметрами, особливо за наявності обмежень по ресурсам при порівнянні неподільних проектів.
Первинні данні попередньо розраховуються на основі облікових даних (прибуток, амортизація). Попередньо треба зробити прогнозні розрахунки прибутку, амортизації, а для цього в свою чергу – прогнозний баланс.
50. Оцінка інвестиційних пропозицій: “людський” фактор
«Людський» фактор
Основною причиною того, що проекти не втілюють у життя все що від них очікувалось, є ігнорування «людського» фактора. Реалізація більшості проектів призводить до структурних змін і впливає на управлінську мотивацію.
1. Чи потребує інвестиційна пропозиція залучення додаткового персоналу або подальшого навчання та перепідготовки?
2. Чи здатне керівництво самотужки реалізувати інвестиційну пропозицію?
3. Чи є персональна / командна відповідальність за реалізацію інвестиційної пропозиції найдоцільнішою для цього випадку?
4. Чи є адекватними до потреб з реалізації проекту наявні управлінські структури та процедури?
5. Яким чином вплине нова інвестиція на керівництво та робітників?
6. Чи були попередні консультації відносно планів щодо інвестування з робітниками й профспілками?
51. Оцінка інвестиційних пропозицій: виробничі фактори
Виробничі фактори
1. Якої стадії життєвого циклу продукту планується досягти згідно з інвестиційною пропозицією (дозрівання, розвиток, зрілість, занепад)? Яке це матиме відношення до припущень відносно об'єму, вартості одиниці та ціни продажу?
2. Чи є досвід використання пропонованого інвестиційного проекту:
а) в організації?
б) поза організацією?
Якщо так, то яким чином цей досвід можна перейняти й використати?
3. Чи може наявне виробниче обладнання забезпечити досягнення відповідного рівня якості, нормативних показників витрат ресурсів і часу, які передбачено в інвестиційній пропозиції?
4. Як вплине реалізація інвестиційної пропозиції на використання потужностей у короткостроковому й середньостроковому аспектах?
52. Оцінка інвестиційних пропозицій: фактори маркетингу
Фаза оцінки включає збір інформації, як на вході, так і на виході, і використання спеціальних інвестиційних критеріїв для отримання оптимальної комбінації інвестиційних проектів. Фірма повинна зробити вибір відносно використання точних і надскладних або ж простіших оцінних моделей для того, щоб зрозуміти найважливіші взаємозв'язки, які існують на практиці. Більшість фірм використовує певний перелік критеріїв для оцінки інвестиційних проектів. Результати цієї оцінки можуть бути надійними тільки за умови, якщо є правильними припущення, на які вона спирається. Необхідно ретельно вивчити й ураховувати вплив на інвестиційний процес таких факторів, як ринки, стан економіки, виробництво, фінанси та люди. Нижче наведено перелік найважливіших аспектів.
Фактори маркетингу
1. До якого сегмента ринку належить інвестиційна пропозиція?
2. Як співвідноситься інвестиційна пропозиція з маркетинговою стратегією?
3. Чи перевищують строки використання активів тривалість життєвого циклу продукту?
4. Які дослідження ринку було здійснено на підтримку маркетингових припущень по пропозиції?
5. У випадку пропозиції відносно розширення:
а) ринок досяг свого піку чи пройшов його?
б) чи можливо продати продукцію, випуск якої планується збільшити?
в) як такі підвищення вплинуть на частку на ринку, ціни та прибутки?
г) чи посилиться цінова війна за рахунок зменшення ціни для підвищення частки на ринку?
6. Якщо з'явився новий продукт, чи було його тестовано повною мірою?
Виробничі фактори
1. Якої стадії життєвого циклу продукту планується досягти згідно з інвестиційною пропозицією (дозрівання, розвиток, зрілість, занепад)? Яке це матиме відношення до припущень відносно об'єму, вартості одиниці та ціни продажу?
2. Чи є досвід використання пропонованого інвестиційного проекту:
а) в організації?
б) поза організацією?
Якщо так, то яким чином цей досвід можна перейняти й використати?
5. Чи може наявне виробниче обладнання забезпечити досягнення відповідного рівня якості, нормативних показників витрат ресурсів і часу, які передбачено в інвестиційній пропозиції?
6. Як вплине реалізація інвестиційної пропозиції на використання потужностей у короткостроковому й середньостроковому аспектах?
Фінансові фактори
1. Яку ставку дисконтування використано за розгляду пропозиції?
2. Чи дає проект специфічні можливості запозичення фінансових ресурсів (наприклад, позика під низький процент для реалізації саме цього проекту)?
3. Чи було розроблено «найкращий» і «найгірший» варіанти перебігу подій за реалізації проекту додатково до реальних при лущень щодо його реалізації?
4. Чи проаналізовано чутливість? Яке процентне падіння в припущеннях відносно основних показників призводить до неприйняття проекту?
5. До якої міри ризикованість проекту обумовлюється мікроекономічними факторами (наприклад, таким специфічним ризиком, як зміна в конкуренції) або макроекономічними факторами (наприклад, ринковим ризиком, таким як економічна політика уряду)?
53. Оцінка інвестиційних пропозицій: фактори маркетингу
Фаза оцінки включає збір інформації, як на вході, так і на виході, і використання спеціальних інвестиційних критеріїв для отримання оптимальної комбінації інвестиційних проектів. Фірма повинна зробити вибір відносно використання точних і надскладних або ж простіших оцінних моделей для того, щоб зрозуміти найважливіші взаємозв'язки, які існують на практиці. Більшість фірм використовує певний перелік критеріїв для оцінки інвестиційних проектів. Результати цієї оцінки можуть бути надійними тільки за умови, якщо є правильними припущення, на які вона спирається. Необхідно ретельно вивчити й ураховувати вплив на інвестиційний процес таких факторів, як ринки, стан економіки, виробництво, фінанси та люди. Нижче наведено перелік найважливіших аспектів.
Фактори маркетингу
6. До якого сегмента ринку належить інвестиційна пропозиція?
7. Як співвідноситься інвестиційна пропозиція з маркетинговою стратегією?
8. Чи перевищують строки використання активів тривалість життєвого циклу продукту?
9. Які дослідження ринку було здійснено на підтримку маркетингових припущень по пропозиції?
10. У випадку пропозиції відносно розширення:
а) ринок досяг свого піку чи пройшов його?
б) чи можливо продати продукцію, випуск якої планується збільшити?
в) як такі підвищення вплинуть на частку на ринку, ціни та прибутки?
г) чи посилиться цінова війна за рахунок зменшення ціни для підвищення частки на ринку?
6. Якщо з'явився новий продукт, чи було його тестовано повною мірою?
54. Оцінка інвестиційних пропозицій: фінансові фактори
Фінансові фактори
6. Яку ставку дисконтування використано за розгляду пропозиції?
7. Чи дає проект специфічні можливості запозичення фінансових ресурсів (наприклад, позика під низький процент для реалізації саме цього проекту)?
8. Чи було розроблено «найкращий» і «найгірший» варіанти перебігу подій за реалізації проекту додатково до реальних при лущень щодо його реалізації?
9. Чи проаналізовано чутливість? Яке процентне падіння в припущеннях відносно основних показників призводить до неприйняття проекту?
10. До якої міри ризикованість проекту обумовлюється мікроекономічними факторами (наприклад, таким специфічним ризиком, як зміна в конкуренції) або макроекономічними факторами (наприклад, ринковим ризиком, таким як економічна політика уряду)?
56.Період окупності: визначення, економічна сутність, формула.
Період окупності є проміжком часу, необхідним для відшкодування початкових інв-ій. Цей метод що є одним з найбільш простих та широко розповсюдж у світовій обліково-аналітичній практиці, він не припускає тимчасової упорядкованості грош надходж. Алгоритм розрахунку періоду окупності залежить від рівномірності розподілу прогнозованих доходів від інвестицій. Якщо дохід розподілений по роках рівномірно, то період окупності розраховується діленням одномоментних витрат на величину річного доходу обумовленого ними. Якщо отримується десятковий дріб він округляється у бік збільшення до найближчого цілого. Якщо прибуток розподілений нерівномірно, то період окупності розраховується прямим підрахунком кількості років, протягом яких інв-ія буде погашена кумулятивним доходом.
Період окупності обчислюється за формулою: , де
ПО – період окупності інвестицій в роках,
ІК – загальна сума інвестицій у проект, передбачена кошторисом,
ГНр – середньорічні грошові надходження.
57.Порівняльний аналіз проектів різної тривалості :Метод безкінечного ланцюг повтору
Коли розгяд кілька проектів, що різнят між собою і припускаємо, що кожн з проектів може бути реаліз і необмеж кільк раз.
n -  кількість доданків NPV(i.n) буде прямув до , а знач NPV(i.) розрах за формулою безкінеч спадаючої.
NPV(i.n)= limn -  NPV(i.n)=NPV(i.)*(1+r)i/(1+r)I-1
Для проекту Б, NPV(3.)=5.4*(1+0,1)3/(1+0,1)3-1=21,71
Цей метод дає лише порівнял оцінку
58.Порівняльний аналіз проектів різної тривалості :Метод еквівалент ануїтету
1 Розрах NPV однократ реаліз кожн проекту
2 Для кожн проекту знаход еквівалентний строк ануїтет (ЕАА), теп вартість якого =NPV проекту:
величина ануїтетного платежу PVann=A*FM4(r.n)
міжнарод множн №4 FM4(r.n)=1-(1+r)-n/r.
3 Розрах теп варт безстрок ануїтету
РVann=A/r

59,Порівняльний аналіз проектів різної тривалості :Метод ланцюгового повтору.
Загалн алгоритм порівняльної хар-ки для проектів А і Б з тривалістю відповідно і та j років є наступним:
1 знайти наймен спіл кратне строків реалізац проектів N=HC K (і, j)
2 Розглядаючи кожн з проектів, як такий, що повтор, розрах з фактором часу сумарну чисту теп вартість пректів А і Б, що реаліз певн кільк разів напротязі періоду N.
3 Вибрати той з вихідних проектів, для якого сумар чиста теп варт потоку, що повтор,знаход за формул:
чист теп варт вихід проекту NPV(i.n)=NPV(i)*(1+1/(1+r)I+1/(1+r)2i+...+1/(1+r)N-I)
і-тривал проекту
r-ставка дисконтув
N- наймен спіл катне
n-число повторів вихід проекту
Приклад 9.
Визнач найкращ проект за r=10%. Маємо 2 варіанти грош потоків
В1 А –100 50 70 NPV 3,3
Б –100 30 40 60 5,4
В2 В –100 50 72 4,96
Г –100 30 40 60 5,4
НСК=6 Графіч інтерприт:
NPV(A)= 3.3+3.3/(1+0.1)2+3.3/(1+0.1)4=8.28
NPV(Б)=5,4+5,4/(1+0,1)3=9,5
63.Причини, що обумовлюють зміну вартості грошей у часі.
Теперішня вартість не є просто сумою коштів, які очікується отримати у різний час у майбутньому. Принципово важливим є те, що вартість грошей залежить від такої категорії як час – 1 грн прямо зараз коштує більше, ніж 1 грн в будь-який момент часу в майбутньому. З приводу цього міркування може бути наведено 4 твердження: 1)інфляція – за умов інфляції вартість грошей, яка вимірюється їх купівельною спроможністю на товари та послуги, зменшується; 2)ризик – 1 грн прямо зараз є певною і не викликає сумнівів, у той час як 1 грн, яку можна отримати завтра є менш певною з точки зору психології людини; 3)перевага особистих витрат – багато осіб віддають перевагу негайному витрачанню перед відстроченим. Обіцянка падіння ціни на наступному тиждні мало що означає для людини, якій терміново щось необхідно. 4)інвестиційні можливості – якщо навіть проігнорувати усі наведені причини фактом залишається те, що гроші як і будь-яка інша річ якої бажають, має ціну.
65. Програма постаудиту інв. проектів
Перед тим, як інв. рішення буде прийнято, потрібно розробити програму постаудиту, яка має охоплювати питання відносно того, чи необхідний аудит, коли його слід здійсн-ти, які для цього потрібні процедури і хто буде відповідати за здійснення.
З огляду на те, що аудиторські перевірки мож. бути дорогими й забирати багато часу, неможливо переглянути всі проекти. Серед відібраних для аудиту проектів глибина й масштаби аналізу можуть бути різними. Вибір проекту для аудиту залежить від вигод, які можна отримати внасл. його реалізації.
На практиці з розгляду вилучаються проекти, отримати інф-ію за якими надзвичайно важко або дорого. Напр., майже неможливо оцінити правильність інв. рішень для взаємовиключних проектів або за ум., коли переважають обмеження по капіталу й немає інф-ії стосовно неприйнятих проектів. Для кожного проекту, де потрібен постаудит, має розроблятися спеціальна програма аудиту. Програма має входити до складу пропозицій, які подаються на ухвалу. Щоб уникнути перевитрат коштів і часу за проведення аудиту, треба, щоб програма концентрувалася на тих припущеннях і рез-тах, які є важливими за оцінки NPV. Аналіз чутливості дає змогу визначити ті припущення і зміни, які мають найб. вплив на проект. Він має деталізувати, яким чином їх треба переглянути. Величина очікуваної PV може залежати від певних осн. подій, які мають відбутися.
Правильна розробка програми аудиту, з огляду на критичні припущення й події та вибір часу, допоможе аудитору пояснити відхилення від запланованих значень (оцінок) грошових потоків. Ці зміни потім потрібно проанал-ти за контрольованими й неконтрольованими подіями, а т-ж передбачуваними й не передбачуваними припущеннями. Такий аналіз дає змогу зробити висн. щодо того, чи дійсно помилки в передбаченнях значною мірою викликані упередженими оцінками й невідповідним рівнем проектного контролю.
Перелік процедур, що входять до комплексу постаудиту, змінюється залежно від цілей проекту. Але більшість перевірок мають охоплювати такі питання:
1. Витоки (історія) проекту.
2. Порівняння фактичних пок-ків реалізації проекту з плановими.
3. Порівняння ек-них пок-ків.
4. Аудиторські рекомендації та висновки.
5. Зворотний зв’язок.

66.Просторова оптимізація.
Складання бюджету кап-вкладень нерідко супроводж-ся необхідністю урахування ряду обмежень. Така з-ча вин., непр-д, у тому випадку, коли мається на вибірдекільк. привабливих інв-х пропозицій. Проте фірма не може приймати уч-ть у всіх пропозиціях одночасно, оскільки вона обмеж. в фін. ресурсах.
У цьому випадку для реалізації необхідно відібрати такі проекти, які б забезпеч. отримання максим. вигоди від інвестування ; зокрема, осн. цільовою установою у подібних випадках має бути максимізація сумарної NPV.
Коли йде мова про просторову оптимізацію, мається на увазі наступна ситуація:
- заг. сума фін. рес. на конкрет. період (припустимо 1 рік) обмежена зверху;
- існ. декілька незал-х інв-х проктів з сумарним обсягом інв-ій, що перевищ. рес. , які є у розпорядженні фірми;
- необхідно скласти інв. портфель, що максимізує сумарний можливий приріст капіталу.
На перший погляд у портф. необхідно включ. усі проекти з максим. NPV. Таке фін-ве рішення є самим простим . Але за певних обставин не обов’язково оптимал. Крім того, якщо число проектів є значним, то перебір в-тів на предмет відповідності обмеж. по обсягу сумарним інв-іям м. б. досить трудоміст. справою. Взал-ті від того,чи є проекти , що розгля-ся подібними можливі різні способи вирішення даної задачі.
1. 1. Проекти, що розгляд-ся є подільними . У цьому вип-ку ми маємо на увазі, що є можливість реаліз-ти не тільки цілком кож з проектів, що ан-ся , але і б-я його частину; при цьому приймається до уваги відповід. доля інв-ій і грош. надходжень. Оскільки у цьому вип-ку обсяг інв-й, по віднош. до б-я проекту м. б. скільки завгодно малим ( хоча б з терит. точки зору ), макс. сумарний еф-ть досягається при найб-й еф-ті викрист-ня вкладених коштів, т. б. мова іде по суті про максим-ію віддачі на інв-ий капітал.
Як зазначалося раніше, критерієм, що хар-є еф-ть вик-ня інв-х коштів є пок-к індекса дох-ті (PI). За ін. однак. обставин. проекти, що мають найб-е знач-ня PI є найбільш привабливим з позиції віддачі на інв-й капітал.
Т. ч., послідовність дій у даному випадку буде наступ-м:
- для кожного проекту ролзрах-ся PI
PI= PVB/PVC
- проекти ранжуються у порядку зменш-ня показника PI
- у інв-й портфель включ-ся перші проектів,які у сумі у повному обсязі м. б. профінансовані комерц. орг-ією.
- Наступ. проект береться не в повному обсязі, а лише та його част., яка м. б. профінансована (залишк. принцип).
1.2. Проекти, що розглад-ся є неподільними.
У цьому вип-ку оптимальну комбінацію знах. шляхом перебору усіх можливих в-тів поєднання проектів і розрахунком сумарної NPV для кож. в-ту. Комбінація, що максим-є сумарну NPV буде оптимал.

... 31 32 33 34 35


Онлайн замовлення

Заказать диплом курсовую реферат

Інші проекти




Діяльність здійснюється на основі свідоцтва про держреєстрацію ФОП